Staples Business Advantage

Zamawianie i dostawa

Nasza platforma zakupowa zapewnia natychmiastowy dostęp do szerokiej gamy produktów dla całej Twojej firmy oraz oferuje możliwości, które ułatwiają składanie zamówień i gwarantują maksymalną kontrolę nad wydatkami. Pamiętaj, że otrzymasz dostawę na następny dzień roboczy. Funkcjonalności platformy zakupowej to:

  • Łatwe wyszukiwanie i nawigacja
  • Śledzenie zamówień, status i potwierdzenie dostawy
  • Zapisane listy zakupów dla najczęściej zamawianych produktów
  • Wyszukiwarka tuszów i tonerów, aby klient mógł dobrać właściwe produkty do swoich urządzeń


Mechanizmy kontrolne w zakresie zaopatrzenia i administracji to:

  • Wymagania zatwierdzenia
  • Kontrole małych zamówień

Zwroty przez internet

Może dojdziesz do wniosku, że jednak czegoś nie potrzebujesz. Może zmieniły się Twoje potrzeby. Nasz sklep internetowy ułatwia zwrot produktu, ponieważ umożliwia przeprowadzenie całej procedury przez internet. Możesz także zadzwonić w każdej chwili do Działu Obsługi Klienta Staples®, aby uzyskać pomoc.

Procedury reklamacyjne

  • Reklamacje należy zgłaszać maksymalnie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, wypełniając poniższy formularz lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod nr telefonu (58) 781 52 00
  • W przypadku zgłoszenia fizycznego braku towaru w przesyłce, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie dosłany na podstawie dokumentu „Dostarczenie brakującego towaru”.
  • W sytuacji, gdy paczka została uszkodzona w transporcie bądź oklejona inną taśmą niż „Staples Advantage”, wówczas Klient powinien spisać W OBECNOŚCI KURIERA „Protokół szkody”, który powinien posiadać przy sobie kurier, i BEZZWŁOCZNIE przesłać go na adres gdb-reklamacja@staples.com bądź na nr faksu 801 161 295. W przypadku nie posiadania przez kuriera Protokołu Szkody, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji firmy Staples.
  • W takiej sytuacji braki bądź uszkodzenia danego towaru będą przesłane na nowy dokument dostawy, a na pierwotny dokument będzie wystawiona korekta zmniejszająca.
  • W przypadku uszkodzeń powstałych podczas użytkowania a wynikających z wad produktu, gdy Klient zgłasza reklamację – odbieramy wadliwy towar i wysyłamy do dostawcy w celu naprawy. Gdy towar wróci do magazynu Staples Polska, wówczas odsyłamy go do Klienta na podstawie dokumentu „Dostarczenia towaru z naprawy”.
  • W przypadku reklamacji tonerów lub tuszy do drukarek atramentowych, należy wydrukować stronę testową, a następnie przesłać nam uszkodzony produkt wraz z tą stroną.
  • Klientom przysługuje prawo do zwrócenia zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania dostawy (nie dotyczy towaru zakupionego „na zamówienie”). Zwracane produkty muszą być z obowiązującej oferty katalogowej Staples Polska, w oryginalnym opakowaniu i bez znamion używania. W przypadku towaru „na zamówienie” oraz wszelkich produktów pozakatalogowych, prosimy o kontakt z Opiekunem Handlowym.


Reklamacje dotyczące braku towaru bądź uszkodzenia w przesyłce zgłaszane po 7 dniach roboczych nie będą rozpatrywane. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie.

Aby zgłosić reklamację, prosimy wypełnić poniższy formularz.

Ordering and Delivery PL

Form
close

Porozmawiajmy osobiście

Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:

(58) 781 52 00

Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.

Get help PL

Form