Staples Business Advantage
Regulamin

Regulamin

1) Postanowienia ogólne

Postanowienia niniejszego regulaminu mają zastosowanie do witryny internetowej (www.staplesadvantage.pl ) firmy Staples Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Bysewskiej 18, 80-298 Gdańsk, Polska, wpisanej do rejestru przedsiębiorców w Gdańsku pod numerem 10832.

DANE FIRMY:

Staples Polska Sp. z o.o.

NIP: 586-10-49-772

REGON: 190923220

adres: 80-298 Gdańsk, ul. Bysewska 18

telefon: (58) 781-52-00

fax: (58) 781-52-05

Niniejsza witryna internetowa jest przeznaczona dla użytkowników z Polski. Proszę uważnie przeczytać niniejszy regulamin. Wchodząc na niniejszą witrynę internetową i/ lub wykorzystując informacje na niej zamieszczone lub zdobyte za jej pośrednictwem, użytkownik wyraża zgodę na przestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu.

Informacje zamieszczone na niniejszej witrynie internetowej lub zdobyte za jej pośrednictwem powinny być wykorzystywane jedynie do celów informacyjnych i nie należy ich postrzegać w charakterze porad i/ lub zaleceń. Użytkownik ponosi odpowiedzialność i ryzyko za wszelkie decyzje podjęte na podstawie tych informacji. Z informacji zawartych na tej witrynie internetowej nie wynikają żadne uprawnienia dla użytkownika.

Mimo, że Staples Polska stara się zapewniać zawsze dokładne, kompletne i aktualne informacje, firma nie udziela żadnych gwarancji dotyczących dokładności, kompletności lub aktualności informacji zawartych na niniejszej witrynie internetowej lub zdobytych za jej pośrednictwem. Firma Staples Polska nie gwarantuje funkcjonowania niniejszej witryny bez błędów lub zakłóceń.

Zabrania się wykorzystywania niniejszej witryny internetowej w sposób zakłócający dostęp do niej innych użytkowników, zagrażający funkcjonowaniu niniejszej witryny internetowej i/ lub zmieniający informacje zawarte w niniejszej witrynie internetowej lub zdobyte za jej pośrednictwem.

Spółka Staples Polska nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wszelkie szkody, bezpośrednio lub pośrednio wynikające w jakikolwiek sposób z korzystania z niniejszej witryny internetowej i/ lub z informacji zawartych na niniejszej witrynie internetowej lub zdobytych  za jej pośrednictwem.

Spółka Staples Polska rezerwuje sobie prawo do zmiany informacji zawartych na niniejszej stronie internetowej lub które można zdobyć za jej pośrednictwem, łącznie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, w dowolnej chwili i bez wcześniejszego powiadomienia.

Spółka Staples Polska nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zawartość zewnętrznych witryn internetowych, które zawierają odsyłacze do tej witryny internetowej, lub do których zawiera ona odsyłacze.

2) Jak zostać klientem Staples®

Aby zostać klientem Staples® prosimy o kontakt z naszym Działem Rozwoju Sprzedaży (DRS), zostaniecie Państwo poproszeni o przesłanie dokumentów z KRS, NIP, REGON w celu założenia konta dla Państwa firmy.

Kontakt - Dział Rozwoju Sprzedaży (DRS):

email: gdb-iam@staples.com

telefon: (58) 781-52-00

3) Zamawianie i dostawa

3.1) Nasza platforma zakupowa zapewnia natychmiastowy dostęp do szerokiej gamy produktów dla całej Twojej firmy oraz oferuje możliwości, które ułatwiają składanie zamówień i gwarantują maksymalną kontrolę nad wydatkami.

a) Funkcjonalności platformy zakupowej to:

- Łatwe wyszukiwanie i nawigacja,

- Śledzenie zamówień, status i potwierdzenie dostawy,

- Zapisane listy zakupów dla najczęściej zamawianych produktów,

- Wyszukiwarka tuszów i tonerów, aby klient mógł dobrać właściwe produkty do swoich urządzeń.

b) Mechanizmy kontrolne w zakresie zaopatrzenia i administracji to:

- Wymagania zatwierdzenia,

- Kontrole małych zamówień.

3.2) Klient otrzymuje towar następnego dnia roboczego jeśli zamówienie złożono przed godziną 17:00 dla Trójmiasta i Warszawy lub do godziny 15:00 dla pozostałej części kraju.

3.3) Warunkiem realizacji zamówienia jest brak zaległości w płatnościach za wykonane zakupy.

4) Płatności

Płatność za wykonane zakupy można wykonać za pomocą przelewu na konto bankowe (Deutsche Bank,  PLN 62 1880 0009 0000 0011 0251 7000) lub przy pomocy systemu PayU dla wybranych klientów.

5) Zwroty

Może dojdziesz do wniosku, że jednak czegoś nie potrzebujesz. Może zmieniły się Twoje potrzeby. Nasz sklep internetowy ułatwia zwrot produktu, ponieważ umożliwia przeprowadzenie całej procedury przez internet. Możesz także zadzwonić w każdej chwili do Działu Obsługi Klienta Staples®, aby uzyskać pomoc.

Kontakt - Dział obsługi klienta (DOK):

email: gdb-dok@staples.com

telefon: (58) 781-52-00 lub 801-161-454

6) Reklamacje

Reklamacje dotyczące braku towaru bądź uszkodzenia w przesyłce zgłaszane po 7 dniach roboczych nie będą rozpatrywane. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są indywidualnie.

6.1) Reklamacje należy zgłaszać maksymalnie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta pod nr telefonu (58) 781 52 00 lub wypełniając formularz, który znajduje się tu: www.staplesadvantage.pl,

6.2) W przypadku zgłoszenia fizycznego braku towaru w przesyłce, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar zostanie dosłany na podstawie dokumentu „Dostarczenie brakującego towaru”,

6.2) W sytuacji, gdy paczka została uszkodzona w transporcie bądź oklejona inną taśmą niż „Staples Advantage”, wówczas Klient powinien spisać W OBECNOŚCI KURIERA „Protokół szkody”, który powinien posiadać przy sobie kurier, i BEZZWŁOCZNIE przesłać go na adres gdb-reklamacja@staples.com bądź na nr faksu 801 161 295. W przypadku nie posiadania przez kuriera Protokołu Szkody, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji firmy Staples.

W takiej sytuacji braki bądź uszkodzenia danego towaru będą przesłane na nowy dokument dostawy, a na pierwotny dokument będzie wystawiona korekta zmniejszająca.

6.3) W przypadku uszkodzeń powstałych podczas użytkowania a wynikających z wad produktu, gdy Klient zgłasza reklamację – odbieramy wadliwy towar i wysyłamy do dostawcy w celu naprawy. Gdy towar wróci do magazynu Staples Polska, wówczas odsyłamy go do Klienta na podstawie dokumentu „Dostarczenia towaru z naprawy”.

6.4) W przypadku reklamacji tonerów lub tuszy do drukarek atramentowych, należy wydrukować stronę testową, a następnie przesłać nam uszkodzony produkt wraz z tą stroną.

6.5) Klientom przysługuje prawo do zwrócenia zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania dostawy (nie dotyczy towaru zakupionego „na zamówienie”). Zwracane produkty muszą być z obowiązującej oferty katalogowej Staples Polska, w oryginalnym opakowaniu i bez znamion używania. W przypadku towaru „na zamówienie” oraz wszelkich produktów poza katalogowych, prosimy o kontakt z Opiekunem Handlowym.

Kontakt - Reklamacje:

email: gdb-reklamacja@staples.com

telefon: (58) 781-52-00

7) Kontakt z firmą Staples®

a) Dział obsługi klienta (DOK):

email: gdb-dok@staples.com

telefon: (58) 781-52-00 lub 801-161-454

b) Dział obsługi klienta (DOK):

email: gdb-reklamacja@staples.com

telefon: (58) 781-52-00

c) Dział Rozwoju Sprzedaży (DRS):

email: gdb-iam@staples.com

telefon: (58) 781-52-00

8) Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

a) Dlaczego firma Staples® nie otrzymała mojego zamówienia?

• Czy zatwierdziłeś zamówienie, zmieniając opcje zatwierdzania z Nie na Tak?

• Czy wypełniłeś wszystkie wymagane pola?

• Jeżeli Twoje zamówienie zostało wysłane do zatwierdzenia, czy osoba zatwierdzająca zatwierdziła je?

• Czy osoba zatwierdzająca zwróciła Ci zamówienie?

b) Czym są asortymenty?

Asortymentem nazywana jest wyodrębniona lista produktów, która może potrzebować osoba odpowiedzialna za dokonywanie zakupów. Tylko taka osoba z uprawnieniami administratora może modyfikować asortymenty.

c) Czym jest Szablon?

• Szablony mogą zostać utworzone przez każdego użytkownika i są elektronicznym formularzem. Użytkownik może stworzyć dowolną ilość szablonów. Szablon jest listą produktów stworzoną w celu powtarzanych podobnych zamówień, np. zawierająca produkty, które regularnie zamawia dany dział.

• Aby rozszerzyć wyszukiwanie produktów możemy używać znacznika "*" przed szukaną frazą (np. *papier), dzięki temu zostaną wyświetlone wszystkie produkty zawierające szukaną frazę.

d) Czym jest Budżet?

Wartość zamówień w danym okresie może być ograniczona z góry ustaloną kwotą. Jeżeli wartość ta zostanie przekroczona otrzymasz ostrzeżenie albo Twoje zamówienie zostanie zablokowane, o czym decyduje osoba nadzorująca proces zakupów w Twojej firmie.

e) Czy www.staplesadvantage.pl jest bezpieczną stroną?

Tak. Posiada certyfikat Verisign.

f) Czym jest Status Zamówienia?

Status jest informacją mówiącą o tym, czy zamówienie zostało wysłane do Staples® (status "Wysłane") czy tez może wciąż czeka w systemie na wysłanie ("Otwarte").

g) Co się stanie, gdy mój system się zawiesi lub gdy wystąpi błąd?

Twoje zamówienie będzie zapisane w systemie, czekając na Twoje akcje do czasu następnego zalogowania.

Kontakt
close

Porozmawiajmy osobiście

Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:

(58) 781 52 00

Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.

Get help PL

Form