Staples Solutions używa ciasteczek/cookies (i podobnych rozwiązań np. Facebook Pixels, beacony i Javascript) na swoich stronach w celu poprawy ich funkcjonalności i użyteczności, by analizować ruch oraz dla celów marketingowych. W konsekwencji, ciasteczka przetwarzają dane osobowe.  Dowiedz się więcej na temat wykorzystania ciasteczek na tej stronie z naszej Polityki dotyczącej plików cookie. Przeczytaj więcej o tym, w jaki sposób ta strona przetwarza dane osobowe w Polityce prywatności. Klikając przycisk ‘OK’, lub zaczynając używać tej strony, wyrażasz zgodę na funkcjonowanie ciasteczek.

Logo Staples

Czy pijesz w pracy wystarczającą ilość wody?

Udostępnij:
  • Staples_article

Według badań SodaStream tylko jedna na cztery osoby dorosłe w Wielkiej Brytanii pije zalecaną dzienną ilość wody. Badania te wykazały również, że 27% osób dorosłych w tym kraju nie wie, ile wody powinno się pić każdego dnia. 52% respondentów wybiera herbatę i kawę. 

Choć woda jest bez smaku, jej picie przyczynia się do zwiększania wydajności pracy. Badanie przeprowadzone w roku 2013 przez University of East London wykazało, że wzrasta ona nawet do 14%. Właściwe nawodnienie pomaga również w skupieniu się na wykonywanych obowiązkach.

Jeżeli siedzisz za biurkiem przez cały dzień, woda pomaga zapobiegać bólom stawów i skurczom mięśni. Zwiększa również poziom energii, poprawia nastrój i wzmacnia system immunologiczny.

Zalecana ilość waha się od 6 do 8 szklanek, co może stanowić wyzwanie. Jeżeli chcesz zwiększyć ilość wypijanej wody, skorzystaj naszego zestawienia najlepszych godzin w ciągu dnia, aby uzyskać najlepsze efekty.

7:00 – pobudka

Wypij szklankę wody po obudzeniu, aby nawodnić organizm po długim śnie. W ten sposób zapewnisz sobie zastrzyk naturalnej energii i usuniesz toksyny nagromadzone nocą w organizmie. Odczekaj co najmniej pół godziny, zanim zjesz śniadanie, aby efekt był jak najlepszy.

9:00-11:00 – poranny zastrzyk energii

Na początku dnia pracy szklanka wody pozwoli Ci się skupić. W ten sposób Twoje ciało będzie właściwie nawodnione i przygotowane do dnia pracy. Wypij szklankę wody na około pół godziny przed przerwą obiadową. Picie przed posiłkiem pomaga w trawieniu i zwiększa uczucie sytości.

12:30 – po posiłku

Szklanka wody po obiedzie pomaga organizmowi wchłonąć składniki odżywcze podczas trawienia posiłku. W ten sposób zapewnisz sobie również lepszą koncentrację podczas popołudniowej pracy.

14:00-17:00 – popołudniowe zmęczenie

Jeżeli dopadnie Cię popołudniowe znużenie w pracy, odśwież umysł, pijąc szklankę wody. Nawodnienie organizmu w trakcie dnia pracy jest niezwykle ważne, ponieważ zwiększa Twoją wydajność.

 

Tak samo jak w porze obiadowej, szklanka wody przed kolacją poprawia trawienie. W ten sposób nie dopuszczasz też do przejedzenia.

21:30 – przed snem

Wspomóż toczące się nocą procesy rozkładania toksyn, pijąc szklankę wody na około godzinę przed pójściem do łóżka. W ten sposób zapewnisz sobie lepszy sen, ponieważ ciało będzie lepiej nawodnione.

Ilość wody pitej w ciągu dnia przekłada się na świeżość umysłu i skupienie. Narzucając sobie właściwą częstotliwość picia wody, zwiększasz prawdopodobieństwo wypicia zalecanej dziennej dawki. Pamiętaj, aby skupić się przede wszystkim na tym, ile jej pijesz. Wkrótce stanie się to Twoim nawykiem, a nie czymś, o czym musisz myśleć. Woda to sekretny składnik Twojej koncentracji i uwagi podczas pracy w biurze.

Odwiedź naszą stronę internetową i zapoznaj się z rozwiązaniami przedstawionymi na stronie dotyczącej pomieszczeń socjalnych i posiłków, aby dowiedzieć się więcej na temat właściwego nawodnienia organizmu.

Więcej o tym, jak podnieść poziom zadowolenia i wydajności pracowników, znajdziesz w naszym magazynie Vantage Point dostępnym do pobrania.

Udostępnij:

Czytaj dalej

Kontakt
close

Porozmawiajmy osobiście

Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:

(58) 781 52 00

Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.

Get help PL

Form