Staples Solutions używa ciasteczek/cookies (i podobnych rozwiązań np. Facebook Pixels, beacony i Javascript) na swoich stronach w celu poprawy ich funkcjonalności i użyteczności, by analizować ruch oraz dla celów marketingowych. W konsekwencji, ciasteczka przetwarzają dane osobowe.  Dowiedz się więcej na temat wykorzystania ciasteczek na tej stronie z naszej Polityki dotyczącej plików cookie. Przeczytaj więcej o tym, w jaki sposób ta strona przetwarza dane osobowe w Polityce prywatności. Klikając przycisk ‘OK’, lub zaczynając używać tej strony, wyrażasz zgodę na funkcjonowanie ciasteczek.

Logo Staples

Henkel – mniej znaczy więcej

Udostępnij:
Henkel

W firmie Henkel dążymy do jak najlepszych rezultatów w dziedzinie ekologii. Jest to wcielenie naszych ambicji i jedna z podstawowych wartości wyznawanych w firmie.

Opracowaliśmy przejrzystą strategię zrównoważonego rozwoju firmy Henkel, obierając sobie ambitny cel: osiągnąć więcej mniejszą ilością środków. Do roku 2030 planujemy trzykrotnie zwiększyć wartość naszych produktów i samej firmy w stosunku do odpadów wytwarzanych w ramach naszych operacji, w procesie produkcji i na skutek świadczenia usług. Chcemy, aby ta inicjatywa była trzykrotnie bardziej wydajna niż „Factor 3”

Tablica, kreda, sukces, biznes, pisania, edukacja, pisma, tekst, wyświetlacz, strategii, internet, dane, opcja, odręcznie, komunikacji, motywacji, nie osoby, wiadomość, Szkoła, koncepcyjne

Nasze ekologiczne osiągnięcia są regularnie potwierdzane wysokimi lokatami w rozmaitych rankingach krajowych i międzynarodowych. 

Aby osiągnąć nasz cel i potroić wartość firmy w stosunku do wytwarzanych odpadów do roku 2030, musimy zaangażować w tę sprawę wszystkich pracowników. Dlatego staramy się, aby cała kadra zrozumiała nasze cele w zakresie ekologii i potrafiła przekazać tę myśl dalej.

Program „Sustainability Ambassador” („Ambasador zrównoważonego rozwoju”) został uruchomiony w roku 2012. Jego celem jest zwiększenie zaangażowania pracowników w sprawy ochrony środowiska. Od tamtego momentu w firmie Henkel przeszkoliliśmy ponad 3800 „ambasadorów ekologii” – w tym członków zarządu firmy w 70 krajach świata.

znak, biznes, tekst, ostrzeżenie, etykiety, promocji, symbol, typografii, danych, baner, nie osoby, informacje, ilustracja, sukces, bezpieczeństwa, komunikacji, papieru, internet, obrazu, handlu

W roku 2014 uzupełniliśmy program o kampanię „(Y)OUR MOVE toward Sustainability”. W ten sposób firma Henkel promuje ekologiczne podejście do miejsca pracy za sprawą prostych czynności, np. wyłączania świateł po wyjściu z pomieszczenia, drukowania mniejszej liczby dokumentów czy korzystania z butelek na wodę wielokrotnego użytku. Nasze motto — „Samodzielnie zmienisz niewiele. Razem zmienimy dużo.” — odzwierciedla pozytywny wpływ drobnych działań wielu poszczególnych osób. 

szablon, układ, wyboru, nawigacji, etykieta, baner, stronę, World Wide Web, prezentacji, broszurę, formularz, pasek, pozycji, tag, menu, schemat, krok, informacje, wykres, numer

Pritt – ekologiczna czerwień

Pritt to znana na całym świecie marka kleju w sztyfcie, wyróżniająca się wysoką jakością, wygodą użytkowania oraz wysokimi standardami ekologicznymi od czasu wprowadzenia na rynek w 1969 r. 

Od momentu wprowadzenia na rynek preparat służący do produkcji kleju w sztyfcie przechodził kolejne zmiany. Skupiono się na poszanowaniu środowiska, a tym samym na bezpieczeństwie produktu. W ten sposób cała seria klejów Pritt od dawna nie zawiera już rozpuszczalników. Około 90% substancji klejącej powstaje z naturalnych surowców. W roku 1991 firma Henkel zaczęła porzucać kleje w sztyfcie wykorzystujące poliwinylopirolidon (PVP) i naftę na rzecz rozwiązań roślinnych. Firma Pritt zaczęła w pełni korzystać z tej ekologicznej alternatywy w roku 2000, zastępując PVP połączeniem skrobi naturalnej oraz cukru. Ponadto od 2012 r. do produkcji wykorzystujemy krajowe uprawy ziemniaków przemysłowych, aby uniknąć niepotrzebnego transportu. Jednocześnie ulepszona formuła kleju Pritt wykazała znacznie lepsze właściwości klejące w połączeniu z materiałami rzemieślniczymi i okazała się bardziej wydajna podczas klejenia papieru.

Obecnie firma Pritt śmiało wkracza na teren „ekologicznej komunikacji” w przestrzeni biurowej. 

Nowa kampania firmy Pritt korzysta z czterech kluczowych znaków wizualnych, kładąc nacisk na wydajność i ekologię artykułów biurowych, nie stroniąc przy tym od humorystycznych rozwiązań. 

Jedna z reklam głosi: „Różnica pomiędzy koktajlem owocowym a klejem Pritt wynosi tylko 10%”, podkreślając, że klej składa się w 90% z naturalnych składników. Olej nieoczyszczony ustąpił miejsca wyjątkowej mieszance skrobi i cukru. Firma udowadnia, że zrównoważona konsumpcja to nie tylko zobowiązanie, ale i źródło dobrej zabawy.

Dla nas najważniejszy wniosek jest taki, że przekaz odnośnie poszanowania środowiska musi być prosty, zrozumiały i musi się przekładać na korzyści istotne dla danej grupy docelowej. Wtedy stanowi zachętę do zakupu, stanowiąc wartość dla klienta, przy jednoczesnej dbałości o środowisko.

etykiety, ilustracja, sprzedaż, wektor, tag, biznes, magazynie, transparent, promocja, symbol, zniżki, znak, szablon, wektor, ceny, bill, tekstu, obrazu, detalicznych, zestaw
Udostępnij:

Czytaj dalej

Kontakt
close

Porozmawiajmy osobiście

Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:

(58) 781 52 00

Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.

Get help PL

Form