Zgadza się – czekają nas wielkie wiosenne porządki. Z pewnością w Twoim biurze pracuje dedykowana firma sprzątająca, prawda? Taka, która co tydzień potrafi tchnąć w jego wnętrze powiew świeżości. To świetnie. A czy pamiętasz, jak trudne były negocjacje warunków umowy? I ostatecznie stanęło na sprzątaniu tylko najważniejszych miejsc?
Mysz komputerowa gromadzi trzy razy więcej zarazków niż spłuczka toalety. Trzy razy! Ale to i tak nic w porównaniu z innymi miejscami, które upodobały sobie bakterie. Czy wiesz, że:
Ups! Czy na pewno wszystkie z nich obejmuje umowa z firmą sprzątającą?
Mamy dobre wieści: możesz dokonać zmian! Czy możesz wyobrazić sobie lepszy moment niż wielkie wiosenne porządki?
Nie wszyscy Twoi współpracownicy są świadomi przerażającej prawdy o ich biurkach. Nadszedł czas, aby to zmienić! Podejmij działania – przekaż fakty i upewnij się, że do każdego dotrze wiedza na temat nieposkromionego źródła kaszlu, kataru i infekcji, jakim jest Wasze biuro. Jedna wiadomość e-mail to za mało, aby rozwiązać problem zakażeń krzyżowych. Utrzymanie higieny w biurze wymaga nieustannej uwagi – nie tylko w okresie wiosennym. Umieszczaj stosowne informacje w biuletynach, przygotowuj plakaty informacyjne i przytaczaj nowe fakty. Raz za razem.
Bałagan na biurku świadczy o wysokim poziomie intelektu: kreatywności, otwartości na nowe pomysły i możliwości osiągania wybitnych rezultatów dzięki współpracy. Ten sam bałagan stanowi jednak strefę realnego zagrożenia infekcjami dla Ciebie i Twoich współpracowników. Czyste biurka to kolejny krok do zdrowego miejsca pracy, a mniej problemów to większe możliwości, czyż nie? Zachęcaj współpracowników do działania, udostępniając im:
I, co ważne: spróbuj przechytrzyć grypę, wdrażając elastyczne podejście do pracy z domu. W ten sposób unikniesz efektu domina!
Czy wiesz, że 1 na 10 pracowników uważa, że zła higiena w miejscu pracy wpłynęła negatywnie ma stan jego zdrowia? To kolejny cenny powód, aby wprowadzić dobre nawyki związane ze sprzątaniem! Zwiększaj poziom zaangażowania swoich współpracowników, aby odegrali większą rolę w procesie dbania o higienę miejsca pracy. W tym celu możesz ogłosić konkurs związany z czystością biurka lub promować zdrowe nawyki – takie jak czyszczenie biurek, cotygodniowe porządki, brak jedzenia na biurkach czy też regularne mycie rąk. To naprawdę łatwe!
Czy pamiętasz dokładnie postanowienia umowy zawartej z firmą sprzątającą? Miejsca o najwyższym stężeniu bakterii podejrzanie często są w nich pomijane. Uważany, że nadszedł czas, aby to zmienić! Przejrzyj swoją umowę. W jakim stopniu spełnia Twoje potrzeby? Czy firma należycie wywiązuje się ze swoich obecnych obowiązków? Czy poniższe obszary są objęte umową?
Firmy, w których zdrowie i dobre samopoczucie pracowników stanowi priorytet, cechuje niższa skala absencji, wyższa produktywność oraz mniejsza rotacja. Nie oszukujmy się: każdy z nas chce pracować w czystym i zdrowym środowisku, czyż nie?
Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:
(58) 781 52 00
Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.