Staples Solutions używa ciasteczek/cookies (i podobnych rozwiązań np. Facebook Pixels, beacony i Javascript) na swoich stronach w celu poprawy ich funkcjonalności i użyteczności, by analizować ruch oraz dla celów marketingowych. W konsekwencji, ciasteczka przetwarzają dane osobowe.  Dowiedz się więcej na temat wykorzystania ciasteczek na tej stronie z naszej Polityki dotyczącej plików cookie. Przeczytaj więcej o tym, w jaki sposób ta strona przetwarza dane osobowe w Polityce prywatności. Klikając przycisk ‘OK’, lub zaczynając używać tej strony, wyrażasz zgodę na funkcjonowanie ciasteczek.

Logo Staples

Przygotuj się na wiosenne porządki w biurze!

Udostępnij:
  • Dymo

Na przestrzeni lat miejsce naszej pracy stopniowo przeobraziło się w przestrzeń otwartą, w której nasze biurko wystawione jest na widok osób z różnych działów i szczebli hierarchii. W ankiecie przeprowadzonej przez firmę rekrutacyjną Adecco większość pracowników (57%) przyznała, że ocenia kolegów i koleżanki po porządku (lub nieporządku) panującym na ich biurku. Środowisko pracy ma wpływ na koncentrację i efektywność. Jeśli Twoje stanowisko zaczęło wyglądać jak zapomniany zakątek magazynu materiałów i mebli biurowych, najwyższa pora przystąpić do wiosennych porządków!

Od prawie 60 lat DYMO jest synonimem organizacji. Pomagamy w stworzeniu bezpiecznego środowiska pracy, sprzyjającego sprawnemu i wydajnemu wykonywaniu obowiązków. DYMO oferuje szeroką gamę etykiet i drukarek etykiet do różnorodnych zastosowań w firmie. Rodzina urządzeń DYMO wzbogaciła się niedawno o drukarkę MobileLabeler™, która za pośrednictwem Bluetooth® może się łączyć ze smartfonem wyposażonym w darmową aplikację DYMO Connect. Będzie ona nieocenioną pomocą w Twoich wiosennych porządkach w 2017 r.

1. Zaprowadź porządek w miejscu pracy. 
Opracowanie procesów i procedur to fundament sukcesu w biznesie, ale skupiając się na tych aspektach, często zapominamy o jednym, istotnym elemencie: organizacji biura. Ogólne uporządkowanie przestrzeni i zasobów znacząco ułatwi nam wykonywanie codziennych obowiązków, czy będziemy musieli znaleźć właściwą teczkę lub szufladę, czy pomóc koledze bądź koleżance w rezerwacji odpowiedniej sali konferencyjnej.

Oto kilka sposobów na zwiększenie wydajności i oszczędność czasu:

• OZNACZANIE KOLOREM

Używaj różnokolorowych teczek lub etykiet, żeby podzielić materiały według ich przeznaczenia czy zawartości. Kasety z etykietami DYMO® D1, dostępne w wielu wersjach kolorystycznych, pomogą Ci uporządkować dokumenty. 

• SZYBSZA IDENTYFIKACJA

Używaj etykiet, żeby opisywać i łatwiej identyfikować tacki na dokumenty, pudła na archiwa i nie tylko. Duże i trwałe etykiety DYMO LabelWriter™ nadadzą się idealnie do oznaczania miejsc długoterminowego przechowywania dokumentów (jak szuflady czy półki), a łatwo usuwalne etykiety papierowe — do materiałów o przeznaczeniu krótkoterminowym. 

• INFORMACJA

Etykiety z instrukcjami oraz oznakowaniem elementów wyposażenia i przestrzeni biurowej usprawnią przepływ ludzi i zasobów, aby odbywał się on w sposób wygodny, zorganizowany i bezpieczny. Powinny to być etykiety trwałe, jasne i mocno trzymające się powierzchni — jak DYMO D1 Durable

2. Właściwe oznakowanie obiektu 
Konserwacja to jedno z podstawowych zadań w administrowaniu obiektem. Jej celem jest zapewnienie optymalnego, bezpiecznego i korzystnego kosztowo środowiska pracy. Niezależnie od funkcji obiektu elementy jego konstrukcji i wyposażenia odpowiadające za wygodę i bezpieczeństwo użytkujących go osób muszą pozostawać pod codziennym nadzorem.

Właściwe i skuteczne oznakowanie pomoże: 

  • utrzymać czysty, spójny i uporządkowany wygląd; 
  • zoptymalizować funkcjonalność;
  • zwiększyć trwałość i użyteczność zasobów.


Dzięki modułowi Bluetooth drukarka DYMO MobileLabeler™ umożliwia łatwe tworzenie etykiet przy pomocy smartfonu w dowolnym miejscu w firmie, a nie tylko przy własnym biurku. Żeby z niej korzystać, wystarczy pobrać darmową aplikację DYMO Connect.

3. Wydajne monitorowanie zasobów
Kody kreskowe to popularny w wielu branżach sposób na przechowywanie i organizację danych różnych rozmiarów i rodzajów. W połączeniu z bazą danych kody kreskowe ułatwiają wyszukiwanie i aktualizację informacji, co znacznie usprawnia procesy pracy w firmie. Twórz kody kreskowe przy pomocy drukarki DYMO MobileLabeler™, żeby: 

  • ograniczyć błędy ludzkie
  • zarządzać zasobami
  • zwiększyć wydajność
  • usprawnić kontrole


Drukarka DYMO MobileLabeler jest kompatybilna z systemem Windows® 7 lub nowszym, Mac OS® v10.4 lub nowszym, Android™ 4.4 lub nowszym oraz iOS 8.0 lub nowszym.
Aplikacja DYMO Connect jest kompatybilna z systemem Android™ oraz iOS.

Udostępnij:

Czytaj dalej

Kontakt
close

Porozmawiajmy osobiście

Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:

(58) 781 52 00

Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.

Get help PL

Form