Staples Solutions używa ciasteczek/cookies (i podobnych rozwiązań np. Facebook Pixels, beacony i Javascript) na swoich stronach w celu poprawy ich funkcjonalności i użyteczności, by analizować ruch oraz dla celów marketingowych. W konsekwencji, ciasteczka przetwarzają dane osobowe.  Dowiedz się więcej na temat wykorzystania ciasteczek na tej stronie z naszej Polityki dotyczącej plików cookie. Przeczytaj więcej o tym, w jaki sposób ta strona przetwarza dane osobowe w Polityce prywatności. Klikając przycisk ‘OK’, lub zaczynając używać tej strony, wyrażasz zgodę na funkcjonowanie ciasteczek.

Logo Staples

Nowe oblicze spotkań firmowych

Udostępnij:

Spotkania stanowią integralną część każdego dnia pracy w firmie. Są niezbędne do zapewnienia płynnego i wydajnego działania na etapie planowania i prowadzenia projektów, jak i do podejmowania związanych z nimi decyzji. Zmienia się jednak charakter spotkań - CEO trzymający w rękach koło sterowe i dowodzący z końca długiego stołu przechodzi do przeszłości.

Czas to pieniądz!

W jednym z artykułów „Harvard Business Review” z 2014 r. opisano dużą firmę, w której pracownicy spędzali 300 000 godzin rocznie na przygotowywaniu i dostarczaniu informacji na cotygodniowe posiedzenia zarządu. Badania przeprowadzone przez MIT Sloan Business School pokazują, że przeciętny pracownik spędza na spotkaniach 24 godziny w tygodniu - ponad dwukrotnie więcej niż w latach 60-tych.

Niezmiernie ważnym jest, aby na bieżąco weryfikować, czy poświęcony czas na przygotowania i prowadzenie spotkań jest niezbędny dla osiągnięcia sukcesu biznesowego czy rozwoju firmy.

Współpraca i kreatywne myślenie to podstawa

Dobrze prowadzone spotkania, które zachęcają do podejmowania nowych wyzwań, wprowadzania innowacji i nowatorskich idei, są kluczowe w procesie rozwoju firmy. Stwarzają możliwości nawiązywania kontaktów i budowania silnych relacji między pracownikami oraz kreują poczucie koleżeństwa w grupie. Są okazją do przedstawiania i urzeczywistniania wartości, wizji i misji firmy; dają członkom zespołu możliwość weryfikacji, jak ważny jest wkład, który wnoszą.

Współpraca i kreatywność napędzają sukces dzisiejszych firm, a dobrze zorganizowane i prawidłowo zaplanowane spotkanie powinno to odzwierciedlać. Trzeba więc zadbać o to, aby był to czas dobrze zagospodarowany - w sposób inspirujący, twórczy, zabawny i produktywny.

Jasno określ cel spotkania

Spotkania mogą mieć zarówno formalny, jak i nieformalny charakter, a ich przebieg może być ściśle określony lub w przypadku spotkań organizowanych ad hoc - bardziej luźny.

Aby osoby biorące udział w spotkaniu nie rozglądały się wokół w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie „co my tutaj robimy?”, zawsze należy wyraźnie określić jego cel.

Spotkania formalne

Spotkania te mają bardziej formalny i uporządkowany charakter. Zazwyczaj odbywają się cyklicznie, są planowane z wyprzedzeniem i często (choć nie zawsze) przynoszą oczekiwane rezultaty.

Przykłady spotkań o charakterze formalnym:

Spotkania nieformalne

Podczas gdy formalne spotkania często kończą się przydzieleniem zadań i konkretnymi decyzjami odnośnie realizowanych projektów czy kolejnego tygodnia pracy, to nieformalne spotkania polegają na wspólnym wysiłku podejmowanym w celu rozwiązywania codziennych problemów.
Prawdziwie nieformalne spotkania są „jednorazowe”, nie należą do codziennej rutyny biznesowej, są luźniej zorganizowane, bardziej demokratyczne i dają każdej osobie szansę na wyrażenie opinii niezależnie od funkcji, jaką pełni w firmie. Stanowią ogromną pomoc dla pracowników, którzy czują się marginalizowani, bo ułatwiają im zabranie głosu i pomagają poczuć się pewniej i silniej – to ważne, bo firmy rozwijają się w oparciu o ludzi zadowolonych, witalnych i współpracujących ze sobą!

Spotkania nieformalne

Nieformalne spotkania często wymagają bardziej kreatywnego i indywidualnego podejścia. Istnieje wiele sposobów, dzięki którym spotkania te mogą być bardziej zabawne i angażujące, a przy tym także opłacalne i użyteczne.

Zarówno do spotkań formalnych jak i nieformalnych idealne są tablice panoramiczne NOBO o różnych powierzchniach. Wybierz taką, która jest dla Ciebie i zespołu najlepsza oraz najlepiej pasuje do  wyposażenia Waszej sali spotkań

Sprawdź ofertę

Udostępnij:

Czytaj dalej

Kontakt
close

Porozmawiajmy osobiście

Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:

(58) 781 52 00

Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.

Get help PL

Form