Staples Business Advantage

Porządkowanie procedury zakupu w sześciu etapach

Udostępnij:

Jesteś zabieganym kierownikiem biura i próbujesz zarządzać wszystkim, czym się da? Często nie masz czasu na organizację tego wszystkiego? Zdajesz sobie sprawę, że musi istnieć lepszy system pracy. Ale jak do tego dojść? Z tego dokumentu dowiesz się o sześciu etapach, które pozwolą uporządkować system zakupów i osiągnąć lepsze wyniki.

1. Jak analizować bieżącą wydajność zakupów i szukać usprawnień?
2. Co zawrzeć w planie usprawnienia systemu zakupów?
3. Które kryteria pozwalają wybrać właściwych dostawców?
4. Które procedury zakupów pozwolą uporządkować chaos?
5. Jak raportować wydajność zespołu w dziale zakupów, z których wskaźników KPI warto korzystać?
6. Jak przejść od wyników raportu do działania i wprowadzania poprawek?

Wszystko to znajdziesz w naszym szczegółowym opracowaniu, dzięki czemu od razu zabierzesz się do pracy.

Pobierz bezpłatną kopię

Czytaj dalej

Kontakt
close

Porozmawiajmy osobiście

Skontaktuj się z przedstawicielem Staples, dzwoniąc na numer:

(58) 781 52 00

Możesz również wypełnić poniższy formularz, a wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z naszych przedstawicieli.

Get help PL

Form